Barion Pixel

A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

GY.I.K

VAN MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG NÁLATOK?

A vásárlás lehetőségét nem kötjük rendelési összeghatárhoz. 

 

HONNAN TUDOM, HOGY MEGKAPTÁTOK A RENDELÉSEMET?

Minden beérkezett megrendelést, egy visszaigazoló e-mailben erősítünk meg vásárlóink számára. Azon vagyunk, hogy a legrövidebb időn belül megkezdjük rendelésed feldolgozását. Minden egyes státuszról – rendelés beérkezése, feldolgozása, átadása a futárszolgálatnak – e-miles értesítést küldünk számodra. Amennyiben nem érkeznek meg az említett értesítések, kérjük ellenőrizd a spam fiókodat ( kéretlen levelek),  vagy az általad megadott e-mail cím helyességét. Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy megerősíthessük megrendelésed. Munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között fogadjuk a hívásokat és dolgozzuk fel az e-maileket. 

E-mail cím: info@pecaarena.hu

Mobil: +36-70/533-3646

 

KIMARADT A RENDELÉSEMBŐL VALAMI. MIT TUDOK TENNI?

Ismételd meg a megrendelést a hiányzó termékekkel, majd küldj nekünk egy e-mailt az info@pecaarena.hu e-mail címre. Add meg mindkét megrendelésed azonosítószámát. Mi egyeztetjük rendeléseid tartalmát és korrigáljuk a szállítási díjat valamint a számlát is.

 

A WEBÁRUHÁZ MELLETT RENDELKEZTEK HAGYOMÁNYOS ÜZLETTEL IS?

Jelenleg csak webshopot üzemeltetünk, fizikai üzletünk nincs. 

 

ÁTVEHETEM SZEMÉLYESEN IS AZ ONLINE RENDELT TERMÉKEKET?

A székhelyünkön nem megoldható a termékek átvétele, de Győrben a személyes átvétel lehetőségét rugalmasan kezeljük. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben és megbeszéljük, hogy hol és mikor tudod átvenni a rendelésed. 

 

LEADHATOM MEGRENDELÉSEMET TELEFONON KERESZTÜL IS?

Szívesen fogadjuk hívásod. Rendelésed telefonon is leadhatod. Az általad megadott adatokkal, egy online rendelést generálunk számodra. Ez a legbiztosabb módja annak, hogy a raktárkészletünknek megfelelően tudjunk kiszolgálni téged és valóban azt a terméket szállítsuk ki számodra, amire te is gondoltál. A rendelésed állapotát, így te is figyelemmel tudod kísérni. 

 

HÁNY NAPON BELÜL SZÁLLÍTJÁTOK A MEGRENDELT TERMÉKEKET?

A megrendeléseket raktárkészletről teljesítjük. Arra törekszünk, hogy már másnap kézbesíve legyenek a rendelések. De vannak nemvárt helyzetek, ezért előfordulhat, hogy 2-3 munkanapon belül érkezik meg a küldemény. A kiszállítás időpontját befolyásolhatja, hogy milyen napszakban adtad le a megrendelésed, illetve milyen fizetési módot választottál. Amennyiben a Banki átutalást választottad, a szállítási határidő változhat az átutalás időtartamának függvényében! Foxpost automaták esetén 

 

A KISZÁLLÍTOTT TERMÉK CSOMAGOLÁSA SÉRÜLTEN ÉRKEZETT HOZZÁM. MI A TEENDŐM?

A tőlünk telhető legnagyobb odafigyeléssel csomagoljuk termékeinket és ellenőrizzük épségüket a feladás előtt. A legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.

Kérünk, hogy már közvetlenül átvételkor ellenőrizd a csomagolás illetve a benne lévő termék sértetlenségét. Amennyiben a csomag és/ vagy tartalma sérült szállítás közben, vagy hiányosnak véled, úgy kérd a jegyzőkönyv felvételét.


Amennyiben a sérült csomagot nem vetted át, küldd el, a felvett jegyzőkönyvet fotózva vagy scannelve, néhány tájékoztató jellegű mondat kíséretében az info@pecaarena.hu  e-mail címünkre. A csomag pótlását természetesen mielőbb megkezdjük számodra.


Ha nem volt lehetőséged közvetlenül átvételkor ellenőrizni a csomagolást és tartalmát, ne felejtsd el pótolni.  Készíts fotókat – már a csomagolás kibontása előtt és alatt is -, melyeket számunkra és a futárszolgálatos cég számára is küldjél el, amennyibe hibát, sérülést, hiányt tapasztaltál. Ez a legbiztosabb módja annak, hogy tisztázni tudd, hogy már problémával érkezett a csomag.

 

Milyen esetben nem érvényesíthető a jótállás ( garancia)?

Jótállás ( garancia) nem érvényesíthető az alábbi termékek sérülései esetén:

  • feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
  • bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
  • orsók talpának törése vagy görbülése
  • a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése stb.