GY.I.K
VAN MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG NÁLATOK?
A vásárlás lehetőségét nem kötjük rendelési összeghatárhoz.
HONNAN TUDOM, HOGY MEGKAPTÁTOK A RENDELÉSEMET?
Minden beérkezett megrendelést, egy visszaigazoló e-mailben erősítünk meg vásárlóink számára. Azon vagyunk, hogy a legrövidebb időn belül megkezdjük rendelésed feldolgozását. Minden egyes státuszról – rendelés beérkezése, feldolgozása, átadása a futárszolgálatnak – e-miles értesítést küldünk számodra. Amennyiben nem érkeznek meg az említett értesítések, kérjük ellenőrizd a spam fiókodat ( kéretlen levelek), vagy az általad megadott e-mail cím helyességét. Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy megerősíthessük megrendelésed. Munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között fogadjuk a hívásokat és dolgozzuk fel az e-maileket.
E-mail cím: info@pecaarena.hu
Mobil: +36-70/533-3646
KIMARADT A RENDELÉSEMBŐL VALAMI. MIT TUDOK TENNI?
Ismételd meg a megrendelést a hiányzó termékekkel, majd küldj nekünk egy e-mailt az info@pecaarena.hu e-mail címre. Add meg mindkét megrendelésed azonosítószámát. Mi egyeztetjük rendeléseid tartalmát és korrigáljuk a szállítási díjat valamint a számlát is.
A WEBÁRUHÁZ MELLETT RENDELKEZTEK HAGYOMÁNYOS ÜZLETTEL IS?
Jelenleg csak webshopot üzemeltetünk, fizikai üzletünk nincs.
ÁTVEHETEM SZEMÉLYESEN IS AZ ONLINE RENDELT TERMÉKEKET?
Személyes átvételre az MMX Horgászcentrumban van lehetőség a nyitvatartási időben.
Telefon: +36 (96) 418 383
Cím: 9012 Győr, Királyszék út 27. az M1 autópálya 123-as lehajtójától 900méterre a Decathlon áruház mellett.
GPS: 47.64587848887996, 17.62288543176171
LEADHATOM MEGRENDELÉSEMET TELEFONON KERESZTÜL IS?
Szívesen fogadjuk hívásod. Rendelésed telefonon is leadhatod. Az általad megadott adatokkal, egy online rendelést generálunk számodra. Ez a legbiztosabb módja annak, hogy a raktárkészletünknek megfelelően tudjunk kiszolgálni téged és valóban azt a terméket szállítsuk ki számodra, amire te is gondoltál. A rendelésed állapotát, így te is figyelemmel tudod kísérni.
HÁNY NAPON BELÜL SZÁLLÍTJÁTOK A MEGRENDELT TERMÉKEKET?
A megrendeléseket raktárkészletről teljesítjük. Arra törekszünk, hogy már másnap kézbesíve legyenek a rendelések. De vannak nemvárt helyzetek, ezért előfordulhat, hogy 2-3 munkanapon belül érkezik meg a küldemény. A kiszállítás időpontját befolyásolhatja, hogy milyen napszakban adtad le a megrendelésed, illetve milyen fizetési módot választottál. Amennyiben a Banki átutalást választottad, a szállítási határidő változhat az átutalás időtartamának függvényében! Foxpost automaták esetén
A KISZÁLLÍTOTT TERMÉK CSOMAGOLÁSA SÉRÜLTEN ÉRKEZETT HOZZÁM. MI A TEENDŐM?
A tőlünk telhető legnagyobb odafigyeléssel csomagoljuk termékeinket és ellenőrizzük épségüket a feladás előtt. A legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Kérünk, hogy már közvetlenül átvételkor ellenőrizd a csomagolás illetve a benne lévő termék sértetlenségét. Amennyiben a csomag és/ vagy tartalma sérült szállítás közben, vagy hiányosnak véled, úgy kérd a jegyzőkönyv felvételét.
Amennyiben a sérült csomagot nem vetted át, küldd el, a felvett jegyzőkönyvet fotózva vagy scannelve, néhány tájékoztató jellegű mondat kíséretében az info@pecaarena.hu e-mail címünkre. A csomag pótlását természetesen mielőbb megkezdjük számodra.
Ha nem volt lehetőséged közvetlenül átvételkor ellenőrizni a csomagolást és tartalmát, ne felejtsd el pótolni. Készíts fotókat – már a csomagolás kibontása előtt és alatt is -, melyeket számunkra és a futárszolgálatos cég számára is küldjél el, amennyibe hibát, sérülést, hiányt tapasztaltál. Ez a legbiztosabb módja annak, hogy tisztázni tudd, hogy már problémával érkezett a csomag.
MILYEN ESETBEN NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ A JÓTLLÁS (GARANCIA)?
Jótállás ( garancia) nem érvényesíthető az alábbi termékek sérülései esetén:
- feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
- bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
- orsók talpának törése vagy görbülése
- a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése stb.
ELÁLLÁSI JÓG A VÁSÁRLÁSTÓL
Előfordulhat, hogy a webáruházban kiválasztott termék nem felel meg az elvárásodnak. Ebben az esetben, vedd fel velünk kérlek a kapcsolatot és a törvényes kereteken belül a legrövidebb időn belül kezeljük a problémát.
Az ÁFSZ-ben foglaltak szerint 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól indoklás nélkül. Az ELÁLLÁSI NYILATKOZATOT TÖLTSD KI és juttasd el számunkra e-mailben az info@pecaarena.hu e-mail címre. Az elállási jog érvényes a felbontott gyári csomagolású termékekre is, de nem érvényes a használt termék esetében. Elállás esetén keress minket telefonon a +36-70/533-3646-os mobilszámon.
A visszaküldéssel kapcsolatos információkat elküldjük e-mailban számodra.
A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru boltba történő visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne utánvétesen add fel a csomagot, mert azt nem tudjuk átvenni. A visszaküldött csomag felbontásáról videós felvétel készül. Amennyiben a visszaküldött termék a fent leírtaknak megfelel, akkor a vételárat - és ha volt szállítási költés a vásárláskor- visszatérítjük számodra.