Barion Pixel

A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

FOGYASZTÓI ÉRTÉKELÉSEK GYŰJTÉSÉNEK ÉS MEGJELENÍTÉSÉNEK ALAPELVEI

Fogyasztói értékelések gyűjtésének és megjelenítésének alapelvei a POTYKA Kft. által üzemeltetett, www.pecaarena.hu webáruház oldalán.

Munkánk és termékeink megítélése és jobbá tétele szempontjából, fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést. Ennek elengedhetetlen feltétele, hogy tisztában legyünk vásárlóink valós véleményével, ezzel elősegítve a többi vásárló megalapozott vásárlási szándékát és döntését is.

Webáruházunk tevékenysége során mind a termékei, mind a szolgáltatásai esetében gyűjt értékeléseket, melyeket az alábbi szabályok betartása mellet tesz közzé.

1, Befolyásmentes értékelések

Az értékeléseket a fogyasztóktól mindennemű ellenérték (vásárlási kedvezmény, kupon) felajánlása nélkül gyűjtjük be. Ez természetesen nem zárja ki, hogy fogyasztóink egyéb tevékenységét, adott esetben, kuponokkal ösztönözzük, mint pl. regisztráció vagy bizonyos összegnél magasabb vásárlás.

2, A tényleges vásárlói minőség feltüntetése

Véleményt csak abban az esetben teszünk közzé, amennyiben bármilyen módon hitelt érdemlően bizonyítást nyert, hogy a vélemény valós vásárlási esemény után született meg. A vélemény közzétételére nyitva tartott időszak a valós vásárlás megrendelési idejétől számított 1 naptári év.

3, Nem csak termék értékelés

Az értékelések nem minden esetben vonatkoznak magára a termékekre. Értékelhetik a szállítás gyorsaságát vagy akár a webáruház átláthatóságát. Előfordulhat, hogy a webáruházunkat kizárólag csillagok használatával értékelik és szöveges értékelésre nem kerül sor.

4,     Az értékelések sokszínűsége

Nem válogatunk az értékelések között oly módon, hogy kizárólag a pozitív értékeléseket jelenítjük meg, de alapelveink 2. pontjának megfelelően fenntartjuk a jogot, hogy nem igazolható vásárláshoz kapcsolatos véleményt akkor sem jelenítjük meg, ha az ránk nézve kedvező.

5, Az értékelések kereshetősége

Lehetővé tesszük a fogyasztók számára, hogy az értékelések között különböző paraméterek (időrendi sorend, legjobb/legrosszabb értékelések) alapján keressenek. Erre a Fogyasztó Barát – jogi partnerünk – által működtetett program nyújt lehetőséget.

6, Valótlan értékelések tilalma

Szigorúan tilos a termékeink népszerűsítése érdekében valótlan fogyasztói értékelések vagy ajánlások beadása a rendszerünkbe és ezzel harmadik személyeket sem lehet megbízni.

7, Mikor törlünk értékeléseket?

Töröljük azokat a fogyasztói értékeléseket, amelyek az alábbi tilalmak bármelyikébe ütköznek:

  • Tilos harmadik fél szellemi tulajdonára vonatkozó információkat (például márkanevet, kereskedelmi nevet) megjeleníteni az értékelésben!
  • Tilos fajgyűlölő, idegengyűlölő, obszcén, bántó, agresszív, fenyegető, félelemkeltő, gyűlöletkeltő hátrányosan megkülönböztető szavakat és személyiségi jogokat sértő szöveget használni az értékelésben!
  • Tilos személyes adatokat (nevet, email címet, telefonszámot) megjeleníteni a fogyasztói értékelésben! Az értékelő  saját neve értelemszerűen nem tartozik ezen korlátozás hatálya alá.
  • Tilos terméket/szolgáltatást reklámozni!

8, Az értékelést író fogyasztók figyelmébe

Az értékeléseket író fogyasztók figyelmét az alábbi ajánlások megfontolására kérjük:

  • Az értékelés valós információkat tartalmazzon és korrekt módon segítse a többi fogyasztót a vásárlási döntésének meghozásakor.
  • Az értékelés írja le az értékelt termék előnyeit/hibáit is. (technikai minőség, esztétikai megjelenés, stb.),
  • tartalmazhatja a Felhasználó saját használatbeli tapasztalatait illetve a termékre vonatkozó fejlesztési javaslatait/ötleteit.
  • A vélemény kizárólag a termékre vonatkozhat, és nem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra (házhozszállítás, a termék elérhetősége, stb.) vagy az eladókra.

9, Webáruházunk a fogyasztói értékeléseket az alábbi mód(ok)on gyűjti:

Tényleges vásárlóktól e-mailes megkeresésünk alapján

A vásárlást követő 15 napon belül webáruházunk e-mailben megkeresheti az árut ténylegesen megvásárló fogyasztókat és felajánlja neki az adott áru értékelésének a lehetőségét.

Az értékelés beküldése önkéntes, a fogyasztó semmilyen anyagi vagy más előnyt nem szerez az értékelés beküldésével.

Amennyiben alapelveinkkel kapcsolatban észrevétele van, akkor cégünket az info@pecaarena.hu címen vagy a https://www.pecaarena.hu/index.php?route=information/contact oldalon feltüntetett egyéb elérhetőségeken érheti el. Köszönjük, hogy a véleményezés eszközét felelősségteljesen használja.